Statusuri penibile (1)


Domnisoară…sunt sigur că sunteti o intelectuală si nu ati vrut să spuneti ce a iesit.
Dar, dacă si numai dacă ati vrut să spuneti ce ati spus, am si eu o rugăminte:
Lăsati o adresă de mail sau un număr de telefon.


Mai intai a murit litera “c“.
Apoi a murit o cratimă.
O să moară si speranta că vei scrie vreodată corect, e rândul ei.
Va mai trăi până la urmatoarea postare.


Stiu ce ai vrut să spui:
“Am vzt un ber bk  agra mat pe fb kre psteaza prstii”


Eu mă simt si mai curios decat tine: la primăvară o să faci la fel?
Adică, in timp vine primăvara, astepti să vină si primăvara?
Te intreb dacă astepti si primăvara.


Modă nouă.


Si eu care credeam că manelistii scriu cu mai multi “i” la final, că adaugă si delay-ul.
Totusi, sunt socat de acel “pe care” scris absolut corect.


Acum, eu v-am postat anuntul. Dati si dumneavoastră o bere.
Sper să găsiti o doamnă cu vederea mai slabă, fără respect de sine si care nu stie să citească.
Baftă!

Related Posts
Previous
« Prev Post