Iulia Vantur DEZVALUIE SECRETUL FORMEI FIZICE de invidiat. CE FACE de 6 ani neincetat


Iulia Vantur spune ca a descoperit yoga in urma cu aproximativ 6 ani, din curiozitate, si de atunci a ramas fidela acestei activitati. Ea spune ca dupa fiecare ora de yoga se simte usoara, linistita, intr-o stare de pace, bucurie, echilibru si acceptare a tot ce este in jur.



"La acea vreme, yoga inca era privita cu reticenta. M-am documentat inainte, am discutat cu oameni care practicau yoga si, impreuna cu o prietena, am experimentat prima mea sedinta. Recunosc, am mers acolo doar din curiozitate. Mi-a placut foarte mult, m-am simtit bine dupa prima ora. Initial, eram incantata de efortul fizic depus, nici nu-mi inchipuiam ca va fi atat de solicitant fizic. Dupa pregatirea fizica , am experimentat respiratia constienta , intregul ei proces si bucuria de a fi observator", spune Iulia Vantur.

Ea spune ca dupa fiecare ora de yoga se simte usoara, linistita, intr-o stare de pace, bucurie, echilibru si acceptare a tot ce este in jur. "La orele de yoga esti tu cu tine, te explorezi. Yoga, meditatia sunt asemeni unei calatorii in interiorul tau, pe harta simturilor si simtirilor. Niciodata nu stii ce destinatie noua descoperi", mai spune Iulia Vantur, in revsita TheOne.

Related Posts
Previous
« Prev Post